Konsumentkontakt
Reklamation
Svarstiden är för tillfället längre än normalt på grund av mindre bemanning under vecka 52 och 1. Vi hoppas på din förståelse, och kommer återkoppla till dig efter årsskiftet, vid akuta ärenden tar vi kontakt så snart vi kan.
Vi är noga med kvaliteten och vill endast erbjuda goda och trygga produkter till våra kunder. Därför uppskattar vi om du hör av dig till oss om du inte tycker produkten håller fullgod kvalitet.
Här nedanför i formuläret fyller du i din reklamation, så kontaktar vi dig så snart vi kan.
Har du andra frågor? Här hittar du svar på våra vanligaste frågor!
Svarstiden är för tillfället längre än normalt på grund av jul- och nyårsledighet. Vi återkopplar till dig så snart som möjligt. Tack för din förståelse.
Andra frågor?
Om du har frågor eller synpunkter är du välkommen att höra av dig till oss på mejl konsumentkontakt@kiviksmusteri.se eller telefon 0414-71900.
Konsumentkontakt har öppet mån-fre mellan kl. 13-15