Konsumentkontakt

Reklamation

Observera att det kan vara längre svarstider under sommaren både i växeln och vid reklamationsärenden. Växeln är dessutom stängd vecka 31. Vi tackar för ert tålamod och önskar er en trevlig sommar!

Vi är noga med kvaliteten och vill endast erbjuda goda och trygga produkter till våra kunder. Därför uppskattar vi om du hör av dig till oss om du inte tycker produkten håller fullgod kvalitet.

Här nedanför i formuläret fyller du i din reklamation, så kontaktar vi dig så snart vi kan.

 

Har du andra frågor? Här hittar du svar på våra vanligaste frågor!

Svarstiden är för tillfället längre än normalt på grund av semestrar. Vi återkopplar till dig så snart som möjligt. Tack för din förståelse. 

  • DD snedstreck MM snedstreck ÅÅÅÅ
    Dag / månad / år
  • :
  • Max filstorlek: 128 MB.

Andra frågor?

Om du har frågor eller synpunkter är du välkommen att höra av dig till oss på mejl konsumentkontakt@kiviksmusteri.se eller telefon 0414-71900.

Konsumentkontakt har öppet mån-fre mellan kl. 13-15

Här hittar du svar på våra vanligaste frågor!

MENY PÅ KÄRNHUSET